Fira UdLTreball. Impuls per a l’ocupabilitat de l’estudiantat de la UdL

Posted on abril 26, 2017
Filed under Agenda

Fira treball 2017

Un dels compromisos que la Universitat de Lleida assumeix en el seu Pla Estratègic i Estratègia Docent i de Formació, és l’impuls de l’ocupabilitat de l’estudiantat i dels nous titulats i titulades.

Fira UdLTreball vol ser el punt de referència anual a la ciutat de Lleida que impulsi, i faciliti al teixit empresarial, la captació del millor talent que genera la UdL.

- Per a l’estudiant, UdLTreball és la forma de conèixer de primera mà les oportunitats laborals del territori, rebre orientació específica sobre l’ocupabilitat i aprendre, mitjançant les activitats que s’hi faran, la millor manera de promocionar-se en el seu perfil laboral.

- Per a l’empresa, UdLTreball és la forma de donar-se a conèixer i mostrar-se com una opció real de futur professional, així com de tenir contacte directe amb les opcions de treball en comú i formació contínua que li ofereix la Universitat de Lleida.

Si estudies, si t’has graduat o si tens una empresa o representes una institució, t’esperem a la fira!

programa Fira UdlTreball

Inscripcions als tallers!

Inscripcions als tallers: Campus virtual

Reconeixement de crèdits de matèria transversal: Informació

Vols guanyar una tablet el dia de la fira? vine i participa!