Xerrada Mobilitat a l’EPS: VIA University College

Xerrada VIA UC

Representants de VIA University College de Dinamarca visiten avui l’Escola Politècnica Superior i ens explicaran de primera mà l’oferta de mobilitat internacional que ofereixen als estudiants de l’EPS, inclosa la possibilitat de cursar el Doble Grau en Arquitectura tècnica i Edificació (EPS) amb Civil Engineering (VIA UC)

La sessió informativa de mobilitat es durà a terme avui dijous 18 de maig a partir d eles 12:00 hores a l’aula 0.01 de l’EPS.

Sessions informatives del Grau en Enginyeria Informàtica

Reunió informativa GEI maig2017

El proper dijous, 18 de maig es realitzaran dues sessions informatives adreçades als estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica de l’Escola Politècnica Superior (EPS) sota la coordinació d’en Fernando Cores, coordinador del Grau en Enginyeria Informàtica:

- Sessió Informativa Pràctiques en Empresa i TFG, dirigida als  estudiants de 3r curs  del GEI.
Lloc: aula 2.09 Edifici Polivalent
Hora: 12:00h
- Sessió  Informativa Blocs Especialització GEI, dirigida als estudiants de 2n curs del GEI.
Lloc: aula 0.04 EPS
Hora: 19:00h

Viu el Google I/O Extended 2017 (Congrés Mundial de Desenvolupadors de Google) des de l’EPS

Capturangognergoer.jpg

El GDG Lleida, en col·laboració amb l’Escola Politècnica Superior (EPS)  de la Universitat de Lleida (UdL), tornarà a acollir, per 4t any consecutiu, el Google I/O Extended 2017, esdeveniment en el qual desenvolupadors interessats per les tecnologies Google es reuneixen per veure conjuntament la keynote inaugural del congrés Google I/O, que se celebra prop de les instal·lacions de Google a Mountain View, Califòrnia del 17 al 19 de maig.

Atès el complicat que és anar-hi, Google facilita en streaming la majoria de sessions que s’hi realitzen a través de Youtube. I com són moments emocionants per als apassionats de la tecnologia, els Google Developers Group tenen per costum organitzar els anomenats Extended. Aquests esdeveniments són sessions on tothom es reuneix davant d’un projector, veient de forma conjunta la presentació, conversant sobre les novetats que vindran o les que van apareixent, etcètera.

Data: 17 de maig
Hora: 18:00h
Lloc: Sala de graus de l’EPS (2.03)
Inscripcions: gratuïtes en aquest meetup
Xarxes socials: # io17extended

Us esperem a tots i totes !!!