Conferència Mecatrònica a càrrec de l’empresa Tecnotrans-Bonfiglioli

conferencia mecatronica

El proper dimarts 23 de maig, es realitzarà a l’Escola Politècnica Superior una conferència sobre les diferents temàtiques d’actualitat (eficiència energètica, selecció de components, etc.) en l’àmbit de la mecatrònica que  treballa de manera interdisciplinària tècniques i coneixements de mecànica, electrònica, control i informàtica.

La conferència, impartida per tècnics de l’empresa Tecnotrans-Bonfiglioli, multinacional dedicada a la fabricació de motorreductors, reductors, sistemes d’accionament (rodes, translació, rotació, cabestrant), variadors de freqüència, motors elèctrics, inversors i recuperadors d’energia, etc. tindrà lloc a la Sala de Graus de l’EPS (Aula 2.03) de 17:00h a 19:00h

MT “Els enginyers i el seu entorn socioprofessional”. Marc Sendrós

MT Marc Sendros

En el marc de la Matèria Transversal “Els enginyers i el seu entorn socioprofessional” coordinat pel professor Guillem Boira, el proper dilluns 22 de maig, a les 19h, a l’aula 0.05 de l’Escola Politècnica Superior, Marc Sendrós, coordinador i tècnic de projectes a la Fundació leida Solidària durà a terme la xerrada:

Enginyers, Aparelladors i la Solidaritat

___________________________________________________

Nascut a Lleida el 1975, és titulat en Enginyeria tècnica forestal (1999) i Enginyeria de Forests (2002) per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrària de Lleida, havent realitzat el seu projecte final de carrera d’Enginyeria de Forests a la Universitat Agrícola d’Estònia a Tartu (2002).

Ha desenvolupat la seva activitat professional en diversos camps com ara la gestió forestal i cinegètica, la biomassa, i les estructures de fusta i formigó, així com el control d’estructures en obres d’edificació.

Com a professional cal destacar el seu treball en projectes de recerca en biomassa a la Forestry Contracting Association d’Escòcia (2002-2003), i alhora la seva experiència en control d’estructures en obres d’edificació, faceta que desenvolupa des del 2004 principalment a l’Institut Tecnològic de Lleida com a responsable de l’Oficina de Control Tècnic, i que ha compaginat amb la seva col·laboració amb l’Institut Català de la Fusta, i com a formador en diverses disciplines de l’enginyeria i la construcció.

Alhora, des del 2010, desenvolupa la tasca de Tècnic de Projectes a la Fundació Lleida Solidària (FLS).