L’Escola Politècnica Superior i el COEINF signen un conveni de col·laboració

Posted on maig 15, 2017
Filed under Notícies. EPS

UdL-COEINF-Sisco-Gine-i-Eduard-Martin-900x700

Francesc Giné, director de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, i Eduard Martin, Degà del Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya.

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF) han signat un conveni de col·laboració a través del qual l’EPS esdevé la seu oficial del COEINF per a les Terres de Ponent i constarà així a tots els efectes de representació institucional en aquest territori. El conveni té l’objectiu de promoure, divulgar i col·laborar en l’impuls de les vocacions relacionades amb l’Enginyeria en Informàtica a les terres de Lleida, així com donar a conèixer com l’agrupació de professionals entre els estudiants.

L’EPS  recentment ha obtingut múltiples acreditacions dels seus estudis fet que l’ha convertit en el hub d’enginyers de la regió, amb un increment de la visibilitat dels seus estudis respecte als que ofereix la resta de facultats de la UdL. El grau i màster en Enginyeria en Informàtica han estat acreditats amb Excel·lència per l’AQU (Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya), essent la primera Escola/Facultat catalana que assoleix que totes les titulacions d’una mateixa branca tinguin aquesta qualificació.

A més compta amb els segells europeus EUR-ACE i EURO-INF essent la primera Escola Politècnica de Catalunya i de tot l’estat espanyol que ha acreditat tots els seus graus i màsters d’Enginyeria.

L’arrelament de la professió d’enginyeria en informàtica a les terres de Ponent és un fet destacable, tant per la qualitat dels estudis que ofereix la EPS, com pel desenvolupament d’una indústria informàtica de vital importància pel país.