Els estudis de l’àmbit informàtic de l’EPS obtenen uns excel·lents resultats al ranquing estatal CYD

Posted on maig 19, 2017
Filed under Notícies. EPS

050916_1823_RnquingCYD21

Els estudis d’enginyeria informàtica de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) es situen entre els millors de l’estat (seguint els indicadors més populars suggerits) segons el darrer rànquing estatal CYP que elabora la Fundación Conocimiento y Desarrollo (CyD) i que analitza fins a 33 indicadors institucionals de 17 àmbits, de 69 universitats espanyoles.

Aquest resultat ratifica l’esforç recentment realitzat per l’’EPS  amb l’obtenció de múltiples acreditacions dels seus estudis fet que l’ha convertit en el hub d’enginyers de la regió. El grau i el màster en Enginyeria en Informàtica han estat acreditats amb Excel·lència per l’AQU (Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya), essent la primera Escola/Facultat catalana que assoleix que totes les titulacions d’una mateixa branca tinguin aquesta qualificació.

A més compta amb els segells europeus EUR-ACE i EURO-INF essent la primera Escola Politècnica de Catalunya i de tot l’estat espanyol que ha acreditat tots els seus graus i màsters d’Enginyeria.